Module arbeidsrechtelijke helpdesk

Arbeidsrelaties zorgen voor veel dynamiek. Tussen u en een werknemer kunnen allerhande geschillen ontstaan. Soms heeft u of uw werknemer een bepaalde wens, maar vraagt u zich af hoe dat arbeidsrechtelijk zit. Denk aan ouderschapsverlof, aanpassing van de werktijden of wijziging van het takenpakket. Soms is er een cao van toepassing en rijzen er vragen over de uitleg van cao-bepalingen. Of u neemt een nieuwe medewerker in dienst en vraagt zich af of u een proeftijd kunt overeenkomen. En wist u dat het uitgangspunt is dat in tijdelijke contracten geen concurrentiebeding kan worden overeengekomen?

Kortom: vaak heeft u behoefte aan snel en praktisch advies. Hierin voorziet de arbeidsrechtelijke helpdesk van Ten Holter Noordam Advocaten.

Wat omvat de module Arbeidsrechtelijke helpdesk?

  • Kennismakingsgesprek

    Als onderdeel van de module komen wij graag bij u langs om uw bedrijf (beter) te leren kennen. Dit zorgt ervoor dat wij u beter kunnen adviseren.

  • Telefonisch contact voor vraag en antwoord van maximaal 10 minuten

    Indien u kiest voor de module Arbeidsrechtelijke helpdesk kunt u al uw praktische vragen in maximaal 10 minuten stellen aan een van onze arbeidsrechtadvocaten.

  • Goede bereikbaarheid en dezelfde dag een praktisch advies

    U kunt over alle arbeidsrechtelijke onderwerpen vragen stellen. Wij maken afspraken over de beantwoording indien wij u niet binnen 10 minuten van een advies kunnen voorzien. Hiervoor zullen (op basis van ons uurtarief/een vaste prijs) kosten in rekening worden gebracht.

  • Spreekuur bij u op kantoor

    Naast de telefonische helpdesk kunnen wij ook bij u een ‘inhouse spreekuur’ inrichten. Dan kan één van onze advocaten direct met u meekijken.

Neem voor een op maat gesneden pakket en vragen over de modules contact op met een van onze arbeidsrechtadvocaten.